poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Witam. To mój nowy początek zmian.

Witam wszystkich bardzo serdecznie! 

Blog ten powstał z myślą o mojej samodyscyplinie... Muszę się wziąć za siebie. Może jednak najpierw coś o sobie napiszę?

Jestem Angelika, za chwilę kończę 19 lat, uczę się jeszcze niestety w szkole średniej i pracuję. Jestem osobą dosyć kontrowersyjną, mam trochę niestandardowe myślenie. Pewnie, jeżeli będziecie mnie tutaj odwiedzać, będziecie też mieli okazję to zauważyć ;)

Prawie 2 lata temu postanowiłam przejść na weganizm (w sumie pierwsza myśl była o witarianizmie, ale z czasem trochę się to pozmieniało). Oczywiście, jak wiele osób, miałam potknięcia i się do tego przyznaję, iż bywało tak, że na początku jadałam nabiał (mięso tylko na początkach początków). Czuję się świetnie na ZDROWEJ diecie wegańskiej. Niestety ostatnimi czasy trochę to zaniedbałam, bo na pewno osoby zorientowane w temacie wiedzą, że weganizm wcale nie musi być zdrowy i taki styl odżywiania niestety ostatnio czasami prowadziłam. Chcę to zmienić, dlatego tutaj jestem.

Na pewno przyjdzie taki czas, że poznacie mnie lepiej, dziś już nie będę się zbytnio rozpisywać, bo jest prawie 1 w nocy, a ja na 7 rano mam jazdy :P (taak, chodzę późno spać, niestety)

Chciałam jeszcze tylko zaznaczyć:
1. Tak, chcę prowadzić zdrowy tryb życia
2. Tak, pragnę schudnąć
3. Nie, nie kręci mnie coś takiego:
4. Tak, to mnie interesuje:
Tak więc jak widzicie nie jest to blog typowo o odchudzaniu. Osoby z ruchu Pro-Ana, nie wyganiam Was, gdyż może Wam się to przydać czy spodobać, choć szczerze myślę, że jeżeli nie planujecie zmienić swojego myślenia, to nie znajdziecie tutaj inspiracji dla siebie, gdyż ja promuję zdrowie.

Pozdrawiam,
Andzia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz