poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Nie tłumacz się, działaj! Wiem, że możesz dać od siebie więcej.

Witajcie kochani :)

Ogólnie to muszę Wam powiedzieć, że blog ten nie będzie tylko i wyłącznie o diecie, weganizmie, ale będzie o takich tematach, które mnie interesują, czyli uwierzcie mi, będzie to naprawdę obszerny tematycznie blog ;)



Muszę jeszcze przyznać, iż nie wiem jak ja to jeszcze robię, że ślęczę nad tą klawiaturą i sklecam jakieś zdania (popijając kawę), bo jestem odrobinę zmęczona.  
A TO DOPIERO POCZĄTEK :)

Generalnie to przybliżę Wam to, czym się na co dzień zajmuję, co aktualnie robię itd.
Otóż w maju skończę dopiero 19 lat (choć chyba każdy daje mi więcej, niestety), więc tak się składa, że chodzę do szkoły średniej, a że chciałam mieć zawód to poszłam do TECHNIKUM. Dziś bym wybrała inaczej, tym bardziej, że został mi jeszcze rok nauki.
Więc właśnie - uczę się w trybie dziennym na profilu turystycznym (i tak wiem, że nigdy nie będę pracować w zawodzie),
poza tym zajmuję się MLMem. Jeżeli chcecie wiedzieć o co w tym chodzi, to macie wybór - możecie szukać w internetach, ale możecie też się mnie zapytać. Angażuję się w to w 100% (czytaj: poświęcam dużo czasu wolnego), ponieważ chcę być w przyszłości wolna finansowo.
...poza tym rzadko, bo rzadko, ale zdarza się, że udzielam korepetycji,
poza tym niedawno zaczęłam kurs prawka,
poza tym dziś zaczęłam pracę na stanowisku UWAGA UWAGA (praca marzeń) kasjer/sprzedawca.

Nie dzielę się z Wami tym, dlatego, że chcę ponarzekać. Nie. Chcę pokazać, że można. Można robić więcej. Pokażcie, udowodnijcie samym sobie, że możecie zrobić jeszcze więcej. Zero wymówek, nie, nie o to chodzi. Więc NIE TŁUMACZ SIĘ, DZIAŁAJ!*
Ale o co jej, do cholery, chodzi?!
Otóż, chcę, aby każdy zrozumiał, że wszystko co macie teraz jest skutkiem tego, co robiliście wcześniej. Każdy SKUTEK ma swoją PRZYCZYNĘ. Więc ruszcie swe zacne tyłki i zacznijcie działać. Raz się żyje! Jeżeli takie życie, jakie macie, Wam nie odpowiada to znaczy, że trzeba coś zmienić, trzeba zrobić coś więcej, bo człowiek idzie do przodu wtedy, kiedy jest mu niewygodnie.
I tak, jest mi cholernie niewygodnie, będzie jeszcze bardziej - jestem tego pewna :)
I wiecie co? Wierzę, że prowadząc taki tryb życia, uda mi się przy okazji zredukować swoją masę i zrobić ładną rzeźbę.

Buziaki,
Angela

*"Nie tłumacz się, działaj!" - Bryan Tracy - bardzo dobra książka rozwojowa, jestem w trakcie czytania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz