sobota, 23 kwietnia 2016

Dziś tworzę siebie na nowo!

Witam, witam!
Słuchajcie, długo zastanawiałam się jak działać. Jak działać w życiu, jak działać na tym blogu, co robić w kierunku rozwoju, samorozwoju, rozwoju świata, społeczeństwa.
Już kiedyś wpadłam na pomysł, żeby szerzyć świadomość. Wcześniej chciałam zacząć działać z jakąś fundacją, chciałam szerzyć wiedzę ludzi na temat weganizmu, zdrowia.
Dlaczego by tego nie zrealizować? Z tym że mogę przecież zacząć sama. Nie wiem jeszcze jak to będzie wyglądało, na pewno nie będzie to tylko i wyłącznie o weganizmie, bo generalnie zależy mi na poszerzeniu horyzontu ludzi, więc teraz tylko czas obmyślić plan działania i ruszyć.
No i oczywiście nie mogę być hipokrytką, bo to się mija z celem. Czyli KONIEC, DEFINITYWNY KONIEC z niezdrowym weganizmem. Dziś tworzę siebie na nowo. Już dziś zaczynam moją przygodę życia :)
Dziękuję serdecznie mojej koleżance ze Stanów, która mnie do tego zainspirowała. Sammi, jesteś wielka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz